Beste SEO specialist
in Amersfoort
Interne SEO competitie.
De beste SEO specialist in Amersfoort
Wie is de beste SEO specialist in Amersfoort? Het is lastig om deze vraag te beantwoorden. Wat zijn de KPI’s en hoe ga je het meten? Wij laten het Google bepalen. Bij ZiZ heeft iedere SEO specialist een pagina geschreven over waarom hij/zij de beste SEO specialist in Amersfoort is. Wie het hoogst rankt op de zoekterm ‘beste SEO specialist in Amersfoort’ is blijkbaar de beste.
Ben jij ook een SEO specialist in Amersfoort? Voel je vrij om de competitie met ons aan te gaan!
Update 01-3-2020
”beste SEO specialist in Amersfoort”
Huidige positie: –
Aantal bezoekers per maand: 0
Update 01-3-2020
”beste SEO specialist in Amersfoort”
Huidige positie: –
Aantal bezoekers per maand: 0
Op zoek naar de beste SEO specialist van Amersfoort?
Wil jij met jouw onderneming online gevonden worden? En wil jij boven al je concurrenten uitstijgen? Dan heb je vast al wel eens aan zoekmachine optimalisatie gedacht! Misschien dat er nu zelfs al het een en ander aan gebeurt. Maar wanneer de resultaten nog niet als gewenst zijn, wordt het misschien tijd om een SEO specialist in te schakelen. Of misschien heb je wel al ervaring met specialisten, maar was je niet tevreden.
“Waar moet ik dan op letten bij het vinden van de beste SEO specialist van Amersfoort?” Hoor ik je zeggen. Ik zeg niet dat ik je kan helpen aan de allerbeste SEO specialist. Wel laat ik je graag de kernwaarden zien die in mijn ogen onmisbaar zijn, maar helaas te vaak vergeten worden. Tevens zal ik mijn visie hierop loslaten en dus mijn werkwijze delen. Deze vind je onderaan de tekst.
Dit zijn de onmisbare eigenschappen waar de beste SEO specialist van Amersfoort minimaal aan zou moeten voldoen:
- Doelgerichtheid
- Persoonlijk contact en samenwerking
- Transparantie en eerlijkheid
1. Doelgerichtheid
Eén van de belangrijkste factoren waar de beste SEO specialist van Amersfoort op moet letten, is doelgerichtheid. Zonder oog te hebben voor het doel en de bijbehorende doelgroep, optimaliseer je roekeloos in het wilde weg. Zonder een doel kan een seo specialist nergens naar streven. Een doel is nodig om de juiste optimalisaties door te voeren. Ook is er een doel nodig om voor het proces een eindresultaat te schetsen.
Geen doel betekent ook geen belangrijke Kpi’s (Key Performance Indicators). Zonder Kpi’s kan het resultaat niet worden bewezen. Het is natuurlijk wel zo fijn om te kunnen zien wat de investering daadwerkelijk oplevert!
Wat onlosmakelijk is verbonden aan het doel, is de doelgroep. Zonder te weten wie op zoek is naar jouw dienst of product, speel je moeilijk in op de consumentenbehoefte. Uiteindelijk wil je de doelgroep zien te bereiken en wil je ze op de juiste manier en zo efficiënt mogelijk benaderen. Het is niet alleen belangrijk om te weten wie je doelgroep is, maar bijvoorbeeld ook in welke fase van de customer journey de doelgroep zit. Zo kun je achter de zoekintentie van de doelgroep zien te komen.
Daarom is het belangrijk om met iemand samen te werken die verstand heeft van de omgeving. Want de beste SEO specialist van Amersfoort zou de beste SEO specialist van Amersfoort niet zijn, als hij of zij onvoldoende kennis zou hebben van de omgeving. Zo is het voor de specialist een stuk makkelijker om samen met jou de doelgroep en het doel te bepalen. De kennis over concurrentie, de branche en de trends en ontwikkelingen zijn daarin noodzakelijk.
2. Persoonlijk contact en samenwerking
Het doel en de doelgroep worden als het goed is samen met de opdrachtgever (dat ben jij) opgesteld. Jij werkt in de desbetreffende branche. Jij hebt dus ook veel kennis van de afnemer, de concurrentie en de trends en ontwikkelingen. Deze factoren gecombineerd met jullie visie dragen bij aan een krachtig doel.
Persoonlijk contact is daarbij de sleutel. Veel communicatie is niet alleen goed voor een onderlinge band. Ook biedt het een opening voor transparantie, wat weer zorgt voor een nog beter SEO proces.
3. Transparantie en eerlijkheid
Wat opdrachtgevers en specialisten over het algemeen enorm belangrijk vinden (en ik ook) bij een SEO specialist, is transparantie. Want eerlijk is eerlijk, iedereen wilt toch weten wat hun investering oplevert? Iedereen wilt daarbij weten of dit overeenkomt met het opgestelde doel.
Daarom is het ook van belang dat er een eerlijke en vertrouwde band is tussen jouw organisatie en de SEO specialist. Zoekmachineoptimalisatie is een proces waarbij veel factoren meespelen die buiten bereik liggen. Het komt dus regelmatig voor dat het beoogde doel niet gehaald wordt. Op zich is dit geen probleem. Als er maar aangetoond kan worden waardoor dit komt en wat er de volgende keer beter moet. Met eerlijkheid en transparante kan er gezamenlijk op zoek worden gegaan naar verbeterpunten.
Mijn visie
Voorgaande punten zijn in mijn ogen de eigenschappen waar een goede en eerlijke SEO specialist minimaal aan moet voldoen. Al helemaal als beste SEO specialist van Amersfoort. En dan hebben we het nog niet eens gehad over kennis van SEO op zich. Deze drie punten zitten dan ook bovenaan de lijst met belangrijke kernwaarden waar ik naar streef.
Visie op doelgerichtheid
Geen doel betekent een gestandaardiseerde aanpak. Dit kan helemaal in het begin van een SEO proces positieve resultaten opleveren. Hier zit een keerzijde aan. Ik heb zelf ervaren dat er op deze manier snel een impasse wordt bereikt. Er wordt op lange termijn het meeste resultaat geboekt met een complementair proces dat rekening houdt met jouw bedrijf, doelgroep en branche. Dit is in mijn optiek dan ook een veel duurzamere aanpak.
Bekijk deze video van Rand Fishkin om een idee te krijgen van hoe dit proces eruit ziet:
Visie op persoonlijk contact en samenwerking
Een goede relatie tussen opdrachtgever en SEO specialist is naar mijn mening de basis van een succesvol SEO proces. Zonder deze basis is er een grote kans van falen in welk ander aspect dan ook. Daarom streef ik ernaar om regelmatig samen te zitten met de opdrachtgever. Tussendoor telefoneren en mailen om vragen aan elkaar te stellen en updates aan elkaar te geven, draagt hieraan bij.
Visie op transparantie en eerlijkheid
Tijdens deze afspraken, belletjes en het mailcontact geef ik updates over de voortgang en de resultaten. Ik streef naar eerlijkheid tegenover elkaar. Ik verwacht daarbij een zekere mate van feedback en directheid.
Door 17 jaar in Leusden te hebben gewoond, ken ik de stad Amersfoort door en door. Nu ben ik weer actief in Amersfoort. Ik doe elke dag weer meer kennis op van de omgeving en het zakenleven hier. Daarom help ik maar al te graag met een businesscase die in deze omgeving plaatsvindt of hier plaats zal vinden.
Ben je geïnteresseerd geraakt in onze aanpak? Neem contact op via het contactformulier. Ook kun je ons gerust bellen of mailen.
Quirijn Kruit
Zoekmachine Marketeer
VRIJBLIJVEND EEN PAGINA LATEN OPTIMALISEREN
ZIZ Online Marketing
+316 14 06 87 43
info@zizonlinemarketing.nl
Molukkenstraat 73-1,
1095 AX Amsterdam
DIENSTEN
Zoekmachine optimalisatie
Adverteren in Google
GOOGLE PARTNER
Contact | Over ons | Privacy | Algemene Voorwaarden